5 marca odbył się szkolny etap konkursu ortograficznego, w którym wzięli udział uczniowie klas 5 i 6. Zadania konkursowe obejmowały nie tylko znajomość ortografii, ale również rozwiązywanie zagadek i rebusów orograficznych. Wszyscy uczestnicy walczyli o tytuł Mistrza Ortografii.
Po zaciętej rywalizacji Mistrzynią Ortografii została Klaudia Noras z klasy 6b, która wykazała się niezwykłą wiedzą i będzie reprezentowała naszą szkołę w konkursie miejskim. Na II miejscu uplasowała się Emilia Hniopek z klasy 5b, a III miejsce zajęła Oliwia Wojtas również z klasy 5b.

Różnorodne sposoby uczenia się języka angielskiego są kluczowe dla osiągnięcia sukcesu. Techniki teatralne, metoda TPR, gry i zabawy językowe, projekty, gry planszowe, materiały autentyczne oraz wykorzystanie technik multimedialnych to tylko niektóre, z wielu metod pozwalających uczniom na efektywną, angażującą i przyjemną naukę języka angielskiego.
Ewelina Myszor

W dniu 1 marca miało miejsce rozdanie nagród z okazji Dnia Kota. Gratulujemy wszystkim Uczestnikom, a szczególnie klasie 3b za największą liczbę zgłoszonych prac. Mamy nadzieję, że dzięki konkursowi każdy będzie wiedział "Jak można dbać o swojego kota".

26 lutego odbyła się gala rozdania nagród Plebiscytu Edukacyjnego Dziennika Zachodniego. Wśród laureatów wybranych przez internautów I miejsce zdobyła p.Monika Roterman- nauczyciel,pedagog Szkoły Podstawowej nr 1. Serdecznie gratulujemy!

Dziekujemy wszystkim uczniom i rodzicom, którzy wsparli akcję i podarowali koce i karmę dla zwierząt ze schroniska w Tychach. Dobro zawsze wraca.

Konto na 1,5% dla p.K.Herzoga
Konto dla pomocy panu K.Herzogowi

Bardzo dziękujemy wszystkim rodzicom, nauczycielom, zaprzyjaźnionym osobom za ogromne zaangażowanie podczas zbierania Talenciaków w ramach akcji Szkoły Pełne Talentów. Za zebrane punkty w ilości 5150 wybraliśmy nagrody, które posłużą młodszym i starszym uczniom.

W dniach 19, 20 i 22 lutego naszą szkołę odwiedzają grupy przedszkolne z łaziskich przedszkoli. Na gości czeka moc atrakcji. Zapraszamy na fotorelację.