Chcemy Cię zachęcić, abyś podjął sportowe wyzwanie. Codziennie będziemy publikować nowy zestaw ćwiczeń i pomysłów, jak wprowadzić w życie zasadę "W zdrowym ciele, zdrowy duch". Zróbmy to też po to, żeby przysmaki świąteczne: ciasteczka, pierogi, makówki i inne pyszności zjadane były z lekkością ;)

 

Poniżej znajdziesz kilka wskazówek do tego wyzwania. Miłej zabawy.

ZADANIE NA 1 GRUDNIA- ĆWICZYMY MIĘŚNIE BRZUCHA

ROZGRZEWKA:
- w miejscu 2 minuty truchtu
- 10 pajacyków
- 10 przysiadów
- krążenia biodrami

ĆWICZENIE 1
ćwiczenie, które nazywa się PLANK – DESKA
Staraj się napiąć brzuch i pośladki. Nogi rozstaw na szerokość bioder, ramiona na szerokość barków. Staraj się, aby biodra nie były uniesione zbyt wysoko ani zbyt nisko. Głowa, tułów i biodra mają tworzyć jedną linię. Możesz wykonać np. 1 serię gdzie deskę wykonujesz przez 15 sekund, następnie przez 20 s, a na koniec jak dasz radę to 30 s.

ĆWICZENIE 2
ćwiczenie, które nazywa się potocznie ROWERKIEM
W leżeniu unosisz łokieć do przeciwnej ugiętej nogi, łokieć lewego ramienia do prawego kolana i na odwrót łokieć prawego ramienia do lewego kolana.
Możesz wykonać np. 1 serię, gdzie ćwiczenie wykonujesz przez 15 sekund, następnie przez 20 s, a na koniec jak dasz radę to 30 s.

ROZLUŹNIENIE :
- skłony tułowia w przód, kolana proste.
- skłony tułowia w bok, ręka na biodrze, druga nad głową