UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Informacja dotycząca cookies

Czym są ciasteczka (pliki cookies)?

Ciasteczko jest plikiem alfanumerycznym (tekstowym), który jest zapisywany na komputerze użytkownika podczas odwiedzin naszej witryny (lub aktualizowany - w przypadku odwiedzin ponownych/kolejnych).

W jaki sposób wykorzystujemy cookies w naszym serwisie?

Nie gromadzimy ani nie przetwarzamy żadnych informacji pozwalających na bezpośrednią identyfikację danych osobowych. Pliki cookies są wykorzystywane w naszym serwisie do celów statystycznych (dotyczących statystyk odwiedzin naszej witryny) oraz w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu i dostarczenia bardziej dopasowanych treści.

 
Czy mogę wyłączyć obsługę Cookies?

Tak, możesz to zrobić w każdej chwili poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki w zakresie obsługi Cookies.

 
Jak wyłaczyć obsługę ciasteczek w poszczególnych przeglądarkach:

Google Chrome

Trzeba kliknąć na menu (w prawym górnym rogu), zakładka Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane. W sekcji „Prywatność” trzeba kliknąć przycisk Ustawienia treści. W sekcji „Pliki cookie” można zmienić następujące ustawienia plików cookie:

    - Usuwanie plików cookie
    - Domyślne blokowanie plików cookie
    - Domyślne zezwalanie na pliki cookie
    - Domyślne zachowywanie plików cookie i danych stron do zamknięcia przeglądarki
    - Określanie wyjątków dla plików cookie z konkretnych witryn lub domen

 
Internet Explorer

Z menu przeglądarki (prawy górny róg): Narzędzia > Opcje Internetowe > Prywatność, przycisk Witryny. Suwakiem ustawiamy poziom, zmianę zatwierdzamy przyciskiem OK.

 
Mozilla Firefox

Z menu przeglądarki: Narzędzia > Opcje > Prywatność. Uaktywnić pole Program Firefox: „będzie używał ustawień użytkownika”.
O ciasteczkach (cookies) decyduje zaznaczenie – bądź nie – pozycji Akceptuj ciasteczka.

 
Opera

Z menu przeglądarki: Narzędzie > Preferencje > Zaawansowane.
O ciasteczkach decyduje zaznaczenie – bądź nie – pozycji Ciasteczka.

 
Safari

W menu rozwijanym Safari trzeba wybrać Preferencje i kliknąć ikonę Bezpieczeństwo. Tu wybiera się poziom bezpieczeństwa w obszarze "Akceptuj pliki cookie”.


Wyłączenie lub blokada obsługi cookies może spowodować nieprawidłowe działanie naszej witryny. Jeśli Twoja przeglądarka akceptuje obsługę Cookies, oznacza to wyrażenie zgody na stosowanie cookies przez naszą witrynę.

Wyniki konkursu plastycznego

Iwona Płocha

W konkursie "Sznurkowa pisanka" oraz "Ozdoba wielkanocnego stołu" wzięło udział aż 68 uczestników. Wykonane prace, jak co roku były bardzo ładne i oryginalne, i jak co roku jurry miało nie lada problem, żeby wyłonić zwycięzców.   
Powołana komisja konkursowa w skład, której wchodzili: dyrektor p. Violetta Ryszczyk, wicedyrektor p.Iwona Płocha, p. Michalina Stolarczyk i p. Grażyna Tkocz po długi obradach ustaliła następujące wyniki:

Czytaj więcej...

Życzenia świąteczne

Anna Garczorz

"Znowu nadeszła Wielkanoc

taka jak w roku poprzednim.

Żyjemy nową nadzieją,

że świat się może przemieni."

Z najlepszymi życzeniami świątecznymi Dyrekcja Szkoły

Ograniczenie funkcjonowania oddziałów przedszkolnych

Iwona Płocha

Zgodnie z rozporządzeniem MEiN w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 od 29 marca do 9 kwietnia 2021 r. zajęcia w oddziałach przedszkolnych nie będą odbywać się na terenie szkoły.

Na wniosek rodziców dzieci z orzeczeniem o kształceniu specjalnym lub dzieci, których rodzice są zatrudnieni w podmiotach wykonujących działalność leczniczą lub realizują zadania publiczne  zgodnie z §2 ust. 4 Rozporządzenia MEiN z dnia 26 marca 2021r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty wzwiązku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 dziecko może uczestniczyć w zajęciach zorganizowanych w oddziale przedszkolnym na terenie szkoły. Warunkiem skorzystania z zajęć na terenie szkoły jest wniosek rodziców (wzór został przesłany rodzicom w czwartek, 25.03.2021r. poprzez Librus)  i odesłanie na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Dla pozostałych dzieci zajęcia będą się odbywały zdalnie poprzez Classroom.
W razie pytań, problemów technicznych, w celu pomocy, czy wygenerowania nowego hasła można kontaktować się ze szkołą w godz. pracy szkoły (7:30-15:00).

Treść rozporządzenia 221 KB (PDF)

Wyniki konkursy z okazji Dnia Bezpiecznego Internetu

Monika Dawidowska-Lupa

,,Internet to więcej niż zabawa.To Twoje życie"

W pierwszej edycji konkursu z okazji Dnia Bezpiecznego Internetu wzięło udział ośmioro uczniów klas I-VIII. Uczestnicy wykazali się swoją kreatywnością,umiejętnościami plastycznymi i wiedzą.Organizatorzy powołali komisję konkursową w skład,której wychodzili: dyrektor p.Violetta Ryszczyk,wicedyrektor p.Iwona Płocha oraz sekretarz p.Wioleta Smyczek.Jury oceniając prace kierowało się wytycznymi zawartymi w regulaminie konkursu. Tak więc po długi obradach otrzymaliśmy następujące wyniki:

Czytaj więcej...

Dzień skarpetek nie do pary

Ewelina Myszor

21 marca jest nie tylko pierwszym dniem wiosny, ale i Światowym Dniem Zespołu Downa.

W ubiegły poniedziałek, w ramach akcji Samorządu Uczniowskiego, wszyscy uczniowie klas I-VIII mieli okazję do założenia dwóch różnych, kolorowych i zabawnych skarpetek. Skarpetki nie do pary są symbolem społecznego genetycznego niedopasowania, a ich założenie promuje walkę o równe prawa osób z Zespołem Downa do uczestnictwa w życiu społecznym.

Jesteśmy różni ale każdy z nas jest wyjątkowy :)

Dziękujemy za udział w akcji!

Czytaj więcej...

Międzynarodowy Projekt Edukacyjny Emocje

Monika Dawidowska-Lupa

Podsumowanie pierwszego semestru 2020/2021 Międzynarodowego Projektu Edukacyjnego Emocja, realizowanego jako innowacja pedagogiczna w klasie 3c, prowadzona przez p. Agnieszkę Mańka przy współpracy z wychowawcą klasy p. Jolantą Dziduch.

Niniejsza innowacja miała na celu integrację zespołu klasowego, wsparcie uczniów w rozwoju umiejętności radzenia sobie z własnymi uczuciami. Zajęcia miały zachęcać i motywować uczniów do empatii, wyrozumiałości, wrażliwości i szacunku. W efekcie uczniowie nabyli umiejętności rozpoznawania własnych emocji i nazywania ich.

Czytaj więcej...