- Szczegóły
- Joanna Kocima
Nauka przebiega efektywniej, gdy doświadczamy świata wszystkimi zmysłami. Dlatego w ramach innowacji pedagogicznej „Z angielskim w świat przyrody” uczniowie klasy 4b wyruszyli w teren, by połączyć naukę języka z odkrywaniem przyrody.
Podczas zajęć dzieci obserwowały swój cień na dwie godziny przed górowaniem Słońca, utrwalając wiedzę zdobytą na lekcji. Miały też okazję poznać angielskie nazwy gatunków drzew oraz innych elementów przyrody – dotykając ich, czując ich zapach i uważnie im się przyglądając.
Takie zajęcia to doskonały przykład nauki przez doświadczanie, łączenia wiedzy z praktyką i rozwijania ciekawości świata.
To była naprawdę ciekawa, inspirująca i multisensoryczna przygoda!
Dominika Żogała
- Szczegóły
- Ewelina Myszor
W klasie 4B zrodził się pomysł, który na pewno zapisze się w historii naszej szkoły! Uczniowie postanowili stworzyć klasową kapsułę czasu – specjalne pudełko pełne wspomnień, marzeń i ciekawostek z życia czwartoklasistów.
Każdy uczeń włożył do kapsuły coś wyjątkowego: list do siebie z przyszłości, rysunek, zdjęcie, a nawet list do siebie, które najlepiej oddają to, jacy są dziś. Kapsuła została szczelnie zamknięta i zabezpieczona – a data otwarcia już ustalona: w 8 klasie! 
Do tego czasu kapsuła będzie cierpliwie czekać, aż jej właściciele dorosną, zmienią się i z ciekawością spojrzą na to, co sami o sobie napisali kilka lat wcześniej.
Po co to wszystko?
Celem projektu jest:
Zatrzymanie wspomnień z pierwszych lat nauki w starszych klasach,
Rozwijanie refleksji nad upływem czasu i własnym rozwojem,
Budowanie więzi klasowej poprzez wspólne działanie i zabawę,
Uczenie planowania i cierpliwości – w końcu trzeba poczekać aż do 8 klasy!
Pomysł spotkał się z ogromnym entuzjazmem – uczniowie już nie mogą się doczekać, aż za kilka lat otworzą kapsułę i zobaczą, co o sobie myśleli jako dziesięciolatki. Jedno jest pewne – będzie to podróż w czasie pełna śmiechu, wzruszeń i wspomnień! 
- Szczegóły
- Ewelina Myszor
W ramach Tygodnia Przeciwdziałania Przemocy Rówieśniczej uczniowie klasy 4b wzięli udział w akcji „Cichy Przyjaciel”. Każdy wylosował jedną osobę i okazywał jej życzliwość – uśmiech, miły gest lub słowo wsparcia – po cichu, nie zdradzając swojej tożsamości. 
Małe gesty, wielkie znaczenie!
- Szczegóły
- Ewelina Myszor
30 września w naszej klasie 4b świętowaliśmy Dzień Chłopaka – było dużo śmiechu, niespodzianek i świetnej zabawy! 
Dziewczyny przygotowały dla kolegów quiz z podchwytliwymi pytaniami, a do tego nie zabrakło prezentów, życzeń i śmiesznych zdjęć, które na pewno jeszcze długo będą nam poprawiały humor.
Chłopcy byli mile zaskoczeni i chyba czuli się jak prawdziwe gwiazdy dnia. 
Na zakończenie zostawiamy wszystkim naszym chłopakom (i tym dużym, i tym małym  ) specjalne życzenia:
) specjalne życzenia:
Dużo radości, spełnienia marzeń, siły do pokonywania wyzwań,
a także uśmiechu, przyjaciół obok i mnóstwa pozytywnej energii każdego dnia! 
 
- Szczegóły
- Ewelina Myszor
W klasie 4B kropki rosły jak grzyby po deszczu 🍄 – na kartkach 🖌️, w głowach 💡 i w uśmiechach 😃. 
Kreatywności zdecydowanie nie brakowało! 🌈
- Szczegóły
- Ewelina Myszor
 To oznaczało, że potrzebna była druga tura. Uczniowie jeszcze raz ruszyli do urn i w końcu udało się wyłonić zwycięzców.
 To oznaczało, że potrzebna była druga tura. Uczniowie jeszcze raz ruszyli do urn i w końcu udało się wyłonić zwycięzców.
- Szczegóły
- Iwona Płocha
W czwartek, 10 kwietnia, uczniowie klas 3a i 3b wzięli udział w Wielkanocnym Turnieju Kręglarskim. Wydarzenie zorganizowane z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocy było doskonałą okazją do integracji klas i wspólnej zabawy w sportowej atmosferze. Nie zabrakło emocji, śmiechu i dobrej zabawy!
- Szczegóły
- Monika Dawidowska-Lupa
29 stycznia klasy trzecie spędziły czas na kuligu w Istebnej. Plan był na kulig saniami, ale niestety śniegu niewiele. Dlatego też w trasę wyruszyliśmy wozami. Jak dotarliśmy na miejsce czekał na nas poczęstunek. Było smacznie i wesoło co widać na zdjęciach :)
 
											 
						
