Ach, co to był za dzień...We wtorek 11 czerwca, z samego rana zebraliśmy się na stacji kolejowej aby pociągiem udać się do Bielska- Białej, a stamtąd wyruszyć na pieszy szlak, wiodący na Kozią Górę. Pogoda nam sprzyjała, humory dopisywały, a to jest najważniejsze w czasie każdej wycieczki. Oprócz wspinaczki był czas na zabawę, poszerzenie wiedzy i oczywiście lody.

Oj, działo się u nas w ostanim czasie sporo. Był festyn rodzinny, na którym zaprezentowaliśmy układy taneczne do dwóch utworów: "Baby shark" i "Barbie girl". Potem mogliśmy wykazać się sportowymi talentami i zgraniem drużynowym w czasie Dnia Sportu. Z okazji Dnia Dziecka klasowa Rada Rodziców zaprosiła nas na lody a w szkole był to dzień bez plecaka. Odwiedziliśmy również oddział Banku PKO i poznaliśmy ofertę dla młodych klientów.

Na zakończenie innowacji pedagogicznej „Frazeologizmy polszczyzny” uczniowie przystąpili do rozwiązania testu, który miał wyłonić „Mistrza frazeologii”. Ten nietypowy test wymagał nie tylko znajomości języka polskiego, ale także umiejętności analitycznego myślenia i kreatywnego podejścia do związków frazeologicznych.

Na ostatniej przed Wielkanocą lekcji wychowawczej spotkaliśmy się przy wspólnym stole, aby porozmawiać o tradycjach kultywowanych w naszych domach na Święta Wielkiej Nocy. Nie zabrakło też smakołyków i upominków przygotowanych przez rodziców i Zajączka.

Radośnie i w odcieniach koloru żółtego uczniowie klasy 5 a powitali wiosnę.

W miniony piątek 15 marca mieliśmy okazję obejrzeć dalsze losy Waldusia, Staszka, Delfiny, szalonej ciotki  i nowych bohaterów popularnego filmu familijnego "Za duży na bajki". Tematyka, dialogi i kreacje aktorskie i tym razem nie zawiodły i mieliśmy okazję mile spędzić czas. Serdecznie polecamy ten film nie tylko dzieciom ale całym rodzinom.

Amanda i Sandra są zawodniczkami, które brały udział w zawodach judo, osiągając wysokie wyniki- III mijsce w swojej kategorii wagowej. Gratulujemy i życzymy wytrwałości w dalszej pracy treningowej.