W dniu 7 czerwca wybraliśmy się do Gliwic na wystawę klocków Lego. Oglądaliśmy różne budowle wykonane z klocków, a potem sami mogliśmy wybudować własne. Na koniec obejrzeliśmy fotografię 3D, gdzie zrobiliśmy sobie śmieszne zdjęcia.

Korzystając z ładnej pogody wybraliśmy się na plac zabaw, gdzie rozwijaliśmy swoją sprawnośc ruchową w ramach zajęć wychowania fizycznego.

Z okazji Dnia Matki przygotowaliśmy dla naszych kochanych mam drobny upominek.

W dniu 29 maja braliśmy udział w Dniu Sportu. Wśród sportowych zmagań udało nam się wywalczyć III miejsce razem z 2b.

Korzystając z ładnej pogody wybraliśmy się na zajęcia na boisko szkolne. Mogliśmy rozwijać swoją sprawność fizyczną równoczesnie korzystając z ruchu na świeżym powietrzu. 

Pod koniec kwietnia uczestniczyliśmy w koncercie umuzykalniającym. Poznaliśmy brzmienie nowych instrumentów, wysłuchaliśmy znanych starych i nowych utworów. Mogliśmy również spróbować własnych sił grając na instrumentach.

W trakcie zajęć komputerowych uczniowie klasy 2a mieli okazję do eksploracji najnowszych technologii dzięki klockom Lego Spike, które otrzymali w ramach Laboratorium Przyszłości.  Podczas zajęć mogli wybrać pomiędzy budowaniem prac zgodnie z instrukcjami lub wykazaniem się własną kreatywnością, projektując swoje unikatowe dzieła. Ale to jeszcze nie koniec! Po ukończeniu konstrukcji przyszedł czas na programowanie, aby nadać im życie i możliwość ruchu.  To fascynujące połączenie nauki, zabawy i technologii.

W dniu 6 maja uczniowie klas 1-3 mieli okazję wziąć udział w fascynujących warsztatach zatytułowanych "Spotkania z historią- papier ręcznie czerpany" w Miejskiej Bibliotece Publicznej. Podczas godzinnego spotkania dzieci miały możliwość zagłębienia się w tajniki produkcji papieru sprzed wieków. Samodzielnie czerpały masę drzewną z tradycyjnej dębowej kadzi, a następnie korzystały z zabytkowej prasy, aby odcisnąć swoje własne arkusze papieru. Dodatkowo, uczestnicy mieli okazję wykorzystać starożytną technikę używając lakieru do odciskania pieczęci na papierze, a następnie zapisać na nim informacje, używając gęsiego pióra i kałamaża. To niezwykle pouczające doświadczenie, które nie tylko poszerzyło horyzonty wiedzy dzieci, ale także pozwoliło im na praktyczne zrozumienie procesu powstawania papieru.