Edukacja na świeżym powietrzu powinna stać się istotną wartością w systemie edukacyjnym, ponieważ umożliwia dzieciom doświadczenia w środowisku naturalnym, jednocześnie promując uczenie się w rzeczywistych kontekstach oraz pobudza osobistą refleksję i zaangażowanie.

Główne założenia pracy na innowacyjnych zajęciach:
- wykorzystanie potencjału najbliższego środowiska przyrodniczego jako miejsca edukacji, rekreacji oraz działań z zakresu profilaktyki zapobiegania zaburzeniom wynikającym z nadmiernego stresu       - zapoznanie z najbliższym środowiskiem przyrodniczym jako przedmiotem edukacji i źródłem wiedzy o otaczającym świecie oraz inspiracji rozwoju poznawczego,
- wdrożenie do pracy nad rozwojem społecznym i emocjonalnym dzieci poprzez regularne wyprawy w środowisko przyrodnicze traktowane jako narzędzie służące kształtowaniu odporności fizycznej i psychicznej,
- wzrost samodzielności i aktywności  uczniów w nabywaniu wiedzy i kształtowaniu umiejętności ,
- wzrost umiejętności współpracy między dziećmi  
Więcej informacji na stronie https://liblink.pl/CKzZOHHaqy

Prowadzące: mgr Katarzyna Golda, mgr Barbara Waligóra