7 marca odbył się Szkolny Konkurs Ortograficzny dla klas 3-4. Etap szkolny stanowił równocześnie eliminacje do konkursu miejskiego. Wzięło w nim udział 11 uczniów. Zadania obejmowały znajomość zasad ortograficznych, uzupełnianie tekstu z lukami, zagadki, rebusy oraz krzyżówki ortograficzne. Uczestnicy konkursu musieli wykazać się biegłością ortograficzną i wiedzą.

Przerwy w naszej szkole spędzamy rozmawiając z kolegami i koleżankami o swoich zainteresowaniach, ulubionych grach, a także dzielimy się wrażeniami z lekcji.  Poza tym uwielbiamy grać w gry stolikowe, takie jak szachy, warcaby i uno. To nie tylko świetna zabawa, ale także doskonały sposób na rozwijanie naszych umiejętności logicznego myślenia i strategii.

5 marca odbył się szkolny etap konkursu ortograficznego, w którym wzięli udział uczniowie klas 5 i 6. Zadania konkursowe obejmowały nie tylko znajomość ortografii, ale również rozwiązywanie zagadek i rebusów orograficznych. Wszyscy uczestnicy walczyli o tytuł Mistrza Ortografii.
Po zaciętej rywalizacji Mistrzynią Ortografii została Klaudia Noras z klasy 6b, która wykazała się niezwykłą wiedzą i będzie reprezentowała naszą szkołę w konkursie miejskim. Na II miejscu uplasowała się Emilia Hniopek z klasy 5b, a III miejsce zajęła Oliwia Wojtas również z klasy 5b.

Różnorodne sposoby uczenia się języka angielskiego są kluczowe dla osiągnięcia sukcesu. Techniki teatralne, metoda TPR, gry i zabawy językowe, projekty, gry planszowe, materiały autentyczne oraz wykorzystanie technik multimedialnych to tylko niektóre, z wielu metod pozwalających uczniom na efektywną, angażującą i przyjemną naukę języka angielskiego.
Ewelina Myszor