Z okazji Dnia Dziecka wybraliśmy się na lody i zjedliśmy je w towarzystwie "Niedźwiedzia". ;) Był też czas na wspólną zabawę. Dzień wcześniej świętowaliśmy w szkole, w klasie.

Aktywnie włączyliśmy się do apelu Pań Pedagog i Psycholog o zrobienie kartki dla ciężko chorej dziewczynki z Orzesza. Każdy z nas bez wyjątku chciał podarować Majce kawałek swojego serducha. Naszej koleżance życzymy ZDRÓWKA!!!

Cykl lekcji "W świecie książek" zakończyliśmy w szkolnej bibliotece. Braliśmy udział w konkursie na temat bohaterów książek dla dzieci. Mieliśmy niezłą frajdę, a Pani Ania każdego z nas nagrodziała zakładką do książki. Obejrzeliśmy też film "Połykacze Książek" -  humor, ale również mądre przesłanie. Dziękujemy za ciekawe zajęcia :-)

26 maja to bardzo ważny dzień. Wpis zastąpmy krótkim przesłaniem:
Wśród licznych kwiatów kobierca,
którym się ziemia pokrywa,
jest jeden kwiat w głębi serca,
który się MAMA nazywa...

Od kilku lat kwiecień obchodzony jest jako Światowy Miesiąc Wiedzy o Autyzmie. W ramach obchodów w naszej szkole ogłoszono dzień koloru niebieskiego. Solidarnie włączyliśmy się do tej akcji, zakładając w tym dniu element niebieskiego ubrania :)

Uczniowie klasy IIIc wzięli udział w wymianie kartek świątecznych z uczniami ze Szkoły Podstawowej im.Wł.St. Reymonta w Lipnicach Reymontowskich.

21 marca jest nie tylko pierwszym dniem wiosny, ale także Światowym Dniem Zespołu Downa. Z tej okazji wzięliśmy udział w akcji Samorządu Uczniowskiego „Skarpetki nie do pary”.  

Podsumowanie pierwszego semestru 2020/2021 Międzynarodowego Projektu Edukacyjnego Emocja, realizowanego jako innowacja pedagogiczna w klasie 3c, prowadzona przez p. Agnieszkę Mańka przy współpracy z wychowawcą klasy p. Jolantą Dziduch.

Niniejsza innowacja miała na celu integrację zespołu klasowego, wsparcie uczniów w rozwoju umiejętności radzenia sobie z własnymi uczuciami. Zajęcia miały zachęcać i motywować uczniów do empatii, wyrozumiałości, wrażliwości i szacunku. W efekcie uczniowie nabyli umiejętności rozpoznawania własnych emocji i nazywania ich.